woensdag 9 oktober 2013

Outfits | Last few Months

Het is weer tijd voor een paar outfits van de afgelopen maanden! Ik heb gemerkt dat ik duur alle drukte bijna nooit meer foto's maak van mij ootd's, daarom is de helft nog van toen het zonnetje volop scheen! 
Ik ga het weer wat vaker proberen te doen, ook om wat meer tijd vrij te maken voor het bloggen. Dit schooljaar vergt nu al zo veel energie van mij dat ik het bijvoorbeeld echt reuze knap vind hoe Josephine (die de zelfde opleiding doet) bijna dagelijks een artikel online krijgt. Respect! 

( Die bh's zijn niet van mij overigens haha, dit is namelijk niet mijn kamer )
En rechts ben ik vandaag!

2 opmerkingen:

  1. Leuke outfits, je hebt zo'n lekker simpele stijl, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie een hoop leuke outfits!
    Succes met je opleiding!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!