dinsdag 29 oktober 2013

River Island | Men's collection


Toen ik pas in Amsterdam liep werd ik opslag verliefd op de heren collectie van de River Island. Als ik een jongen was geweest was het sowieso een van mijn favo winkels. Helaas ben ik geen jongen en dus had ik er vrij weinig te zoeken. Al bij al wilde ik het toch met jullie delen, al zullen velen van jullie sommige items misschien iets té vinden, wat ik volledig begrijp. Ik houd wel van dit 'styletje', al zijn er weinig jongens in mijn omgeving die dit met mij delen.

Wat is jouw favoriete kleding winkel voor mannen/je vriend?









10 opmerkingen:

  1. Hele toffe dingen, vooral dat grijze shirt rechts boven in!
    Ik denk dat ik kees maar is naar de River Island ga sturen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die eerste twee truien zijn super gaaf! Ik zou ze gewoon kopen, ook al zijn het mannenmodellen. Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die blousjes en beanies vind ik echt leuk voor jongens! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh toffe items! Die truien en shirtjes zijn leuk! Jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha dit is precies wat ik mijn vriend altijd probeer aan te smeren. Probeer, want vaak lukt het niet. :( Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg begrijpelijk! Ik probeerde het van de week in de stad ook, de date begon het te snappen maar had er ook moeite mee haha.

      Verwijderen
  6. OKE MAG IK DIT NU ALLEMAAL HEBBEN? Danku!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. River Island is zo tof (ik heb net mijn broertje overgehaald om daar te bestellen haha).

    Leuke blog heb je trouwens, ik volg je nu. (:

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!