vrijdag 18 oktober 2013

Room | Clothes





Ik wilde eerst als titel: Waar mijn kleding leeft. Kleding leeft niet, dat weet ik. Maar ik vind het toch prettig om er naar te kunnen kijken. Zo besloot ik een jaar geleden dit kledingrek van zolder te toveren (ja ja, die hebben wij gewoon liggen) en hem op te bouwen in mijn kamer. Tot de dag van vandaag ben ik er heel blij mee, het voelt elke ochtend of ik in mijn eigen boetiekje kleding aan het kiezen ben ha-ha.
De nieuwere kleding hangt aan het rek, en het iets oudere maar wat ik nog niet weg wil gooien in de kast, samen met mijn broeken, rokjes en shortjes. Overigens staan mijn schoenen onder het rek, maar die zie je niet. Die wil ik binnenkort apart eens fotograferen.

Hoe ziet jouw 'kleding-plek' er uit?

21 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er mooi en georganiseerd uit!



    www.style-chameleon.com

    DR FISH TREATMENT GIVEAWAY!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er erg handig uit joh! De kettingstandaards zien er ook erg handig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wil je mijn kleding ook even komen sorteren? ( gratis, natuurlijk he, vriendendienstje haha ) Die linkse ketting vind ik trouwens echt fantastisch, waar heb je die nou weer vandaan getoverd?
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al een tijdje geleden bij de Primark gescoord! :D

      Verwijderen
  4. Wow! Dat ziet er allemaal erg leuk uit! Ik ben zooo jaloers op jouw kledingrek! :)

    XOXO
    www.fashionatic.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er netjes uit! Je hebt een hoop kleren trouwens :O. En die ketting rechts vind ik er zo mooi uit zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo in je kamer, ziet er netjes maar gezellig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh mijn god, dit ziet er zo mooi uit.
    Je hebt bovendien een geweldige blog!
    Ik volg je nu (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk om te zien, ziet er inderdaad mooi uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt heel erg leuk! Het is inderdaad net een boetiekje ;)

    XO Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er echt leuk uit inderdaad, en die kettingen zijn gaaf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, ziet er super handig en mooi uit, misschien iets dat ik
    ook maar moet gaan proberen! Zou je misschien even een kijkje willen
    nemen op mijn blog? Ik ben sinds vorige week begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh ik ben jaloers op je kledingrek!! Ziet er zo heel mooi uit, inderdaad net of je in je eigen winkeltje bent haha :) Helaas past het allemaal niet op mijn kleine kamertje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om te zien! Ik wil ook graag nog een kledingrekje, alleen heb er geen plek voor in m'n kamer helaas.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!