donderdag 14 november 2013

New in | Clarks, Casio

Pieces | 24,95 (oeps)
Ik wilde vandaag mijn verjaardagsgeld goed besteden, en ja, dat is gelukt zoals je ziet! Ik ging met mezelf de stad in, aangezien ik plotseling een dagje vrij had. In mijn vorige artikel zie je mijn wishlist, hij is nu redelijk compleet! Ik kwam thuis met veel te veel, maar ach.. Ik vind dat je je gekregen geld best uit mag geven aan leuke dingen, aan de zorgverzekering is ook zo stom. 

Welk item vind jij het leukst?



Clarks | 124,95

H&M | 9,95

H&M | 3,95

H&M | 4,95

Casio | 29,95

4 opmerkingen:

  1. Die Clarks zijn zooooo vet. Ik zit ook te overwegen Clarks aan te schaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat een toffe dingen heb je gekocht zeg, zeker een goede besteding van je verjaardagsgeld! (: Waar heb je je casio gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke clarks joh! Ik wil zelf ook nog heel graag een paar, maar ik heb op dit moment zat anderen dingen waar ik mijn geld aan moet uitgeven. Haha. Je andere aankopen vind ik ook erg leuk, vooral dat horloge is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!