woensdag 6 november 2013

Wishlist | Black and silver

Casio | FlowerBomb - Victor & Rolf | Zara | Clarks | Zara 

Normaal hoef ik niet zo lang te doen om een Wishlist samen te stellen, deze keer was het iets lastiger. Dit zie ik juist als een goed teken, dat betekent dat ik bijna alles heb wat ik wil, jippie! Natuurlijk blijven er een paar dingen die leuk blijven voor de heb. Ten eerste de zilveren smalle variant van het Casio horloge. Zelf heb ik een soepele mat zwarte variant die ik heel erg vaak draag, daarom denk ik dat een zilveren geen overbodige luxe is. Verder raken al mijn geurtjes op, ik kan me nog herinneren dat ik heel erg enthousiast was over dit luchtje van Victor & Rolf, helaas is hij wat aan de prijzige kant. Misschien voor kerst? Ook heb ik al heel lang geen statement kettingen gekocht, ik was aan het begin van het jaar lekker op dreef maar het is al een tijdje stil. Deze van de Zara vind ik erg gaaf! 
Clarks, wauw. Deze komen binnenkort mijn collectie vergezellen, want wat wil ik ze graag. Ik twijfel nog wel tussen deze en de lak zwarte variant. Wat vinden jullie? En last but not least, de ronde zonnebril. En ja, ik weet dat het langzaam steeds kouder wordt. Maar toen ik deze tegen kwam op de Zara webshop werd ik toch even heel erg happy. Ik vind hem echt heel mooi! 

Wat zouden jullie nog graag willen hebben?

8 opmerkingen:

  1. Dat horloge heb ik! Het is echt een fijn horloge en al helemaal als je 'm wilt combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke items!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe dingen heb je uitgezocht! En over de Clarks, ik zou voor deze gaan ipv. de matzwarte. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke wishlist! ik heb precies dezelfde zonnebril, maar dan van veritas :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat luchtje is super lekker! Heb hem ook gehad, maar helaas was die erg snel op. haha :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou voor deze Clarks gaan denk ik, heb zelf ook een paar Clarks en ze zijn echt super!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!