donderdag 5 december 2013

Black H&M boots!

All H&M
Ik was fan toen ik de Chelsea boots (links bovenin) zag voor maar 29,95! Ik stopte ze net in mijn virtuele mandje maar helaas bij de laatste stappen zag ik staan dat ze pas eind Januari geleverd zouden worden, dat gaan we dus mooi even niet doen. Hopelijk staan ze binnenkort nog in de H&M in Breda, zo niet ga ik even heel hard huilen. Schoenen van de H&M bevallen me prima, zwarte enkellaarsjes en zwarte korte boots (die overigens nog steeds in de collectie zijn) zitten heerlijk en blijven nog mooi ook! Ik vind momenteel deze vier het tofste (en die ik al heb natuurlijk, duh), ze zijn easy te combineren en zwart vind ik sowieso al een heerlijke kleur. Heb je dus even geen geld voor een paar mooie laarzen, maar wil je toch nog een paar erbij om wat te kunnen switchen raad ik je de schoenen van de H&M aan, ze zijn tof!

Dragen jullie schoenen van de H&M? Of toch liever niet?

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke laarsjes, vooral de 1ste en 4de vind ik heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een leuke laarsjes! En allemaal zo goedkoop :) Het eerste paar is mijn favoriet... of toch de vierde? Haha, ik vind ze allemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zelf geen schoenen van H&M, maar ze zien er
    echt super leuk uit! Binnenkort toch maar even kijken
    of ze leuke hebben staan

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!