woensdag 4 december 2013

Jezelf motiveren

Mensen reageren anders op je dan je zou willen, wat je eigenlijk zou willen gebeurt niet en je laat je rot voelen door iemand anders. Iedereen zit denk ik wel een keer in deze situatie, wanneer je hier nooit last van hebt gehad: Geniet er van! Ik kan niet wachten om uit deze situatie te komen. Ik zit al aan manieren te denken om hier vanaf te komen. Misschien fanatiek gaan bloggen? Gewoon kei hard gaan hardlopen of 'het probleem' gewoon negeren en verder gaan. Lastige bedoeling soms. 
Natuurlijk is het allemaal niet zo heel heftig, gevoelens gaan over en je weet zelf ook wel dat het leven gewoon verder gaat. Maar toch. Misschien moet je je op zulke momenten gewoon storten op iets compleet vreemds! Voor mij zou dat zijn: Bakken. Ik heb werkelijk nog nooit zelf iets gebakken qua taarten en koekjes. Nha, niks voor mij. Misschien mega hard aan school werken waardoor je niet eens tijd hebt om te denken. Nope, ook geen optie. Wat kan je doen om jezelf te motiveren?

- Selfies maken van jezelf, waarvan je vind dat je er leuk uit ziet (ja ja, dat helpt bij mij!)
- Je eigen leven vergelijken met dat van de mensen van gtst, zo erg is het allemaal nog niet
- Je vriendjes en vriendinnetjes je laten opbeuren
- Genieten van de momenten op school. Klinkt misschien vreemd, maar ik heb vanmiddag ondanks mijn humeur veel gelachen door mijn klasgenootjes
- Buikspier-oefeningen doen
- Uit frustratie random gaan dansen, totdat je niet meer kan 
- Naar Vrouwen.nl gaan en lachen om hoe vreselijk dom bepaalde mensen zijn

Jullie nog manieren om jezelf te motiveren of op te beuren? Gewoon veel eten? Of heel hard huilen in een hoekje? Vertel het me! 


4 opmerkingen:

  1. Hele leuke post, en goed ook! Ik moest nu ook gewoon even lachen hier om, het is heel goed dat je dit plaatst :) Ik denk dat heel veel mensen het wel is hebben! Vooral je eigen leven vergelijken met de mensen uit gtst helpt haha. En wat heb je prachtige krullen op je foto, ik ben jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto, je hebt echt mooi haar!
    Ik ben het helemaal met je eens, gewoon negeren, blijven lachen en genieten van iets anders. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha de tweede is leuk bedacht, en de laatste: vrouwen.nl is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel! Helaas kan ik dus ├ęcht geen selfies maken haha.

    Liefs,
    Kiki // Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!