maandag 23 december 2013

LOOK #16

Trui, Jacket, Sweater Zara | Broek Mango | Blouse Primark | Haircuff H&M | Horloge Casio | Shoes Clarks



Iets te overbelicht en weinig vrouwelijke curves in deze outfit, maar het enige wat ik deze dag moest doen was rijlessen en voor fotograaf spelen voor mijn vriendin Maren. Ik besloot zelf ook maar even voor de camera te staan, al vind ik het stukke prettiger er achter. De resultaten zijn er wel! Helaas niet bij deze foto's, mijn 'fotogeniekheid' liet me in de steek. Al jaren eigenlijk. Maar houd vooral Maren's blog in de gaten! Stay tuned! 

7 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! Je trui heeft leuke hortencia kleurtjes :) Fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die trui is zooooo mooi! En ik vind het heel erg leuk gecombineerd, misschien dat het iets vrouwelijker was geweest als je, zoals in de eerste foto, de trui bij je broek intuckte. Maar ik vind het vooral heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe trui, ik vind je outfit echt heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!