dinsdag 24 december 2013

Mango | Black party

All Mango
Terwijl ik hier in mijn joggingbroek, wilderige haren en oude crème kleurige trui op de bank zit zie ik op Facebook, Twitter en Instagram allemaal perfect feestelijke outfits voorbij komen, mooie make-up looks en toffe kapsels. 'Preparing for Christmas!' Uhu, ja. Ik niet. Bij ons thuis word er vrij weinig gedaan met kerst, zeg maar gerust niks. Op wat 'lekkerder' eten na dan. Maar wat als we dit allemaal wél deden? Ik ben op de Mango site opzoek gegaan naar een outfit die mij geschikt leek voor een avondje dineren met de fam! Ik koos voor een lekker zittende skinny broek met één van de twee chiffon blouses. Over die blouse kan je dan het crop truitje doen. Je kan al voldoende hebben aan het kraagje over de trui, maar voor een feestelijke touch kan je er nog een mooie statement necklace bij doen. Last but not least een paar zwarte laarsjes en zilveren ringen. Ik vind het tof. Ondanks dat het niet echt 'glittert' en 'shined'.

Wat draag jij op deze avonden? Je cosy kersttrui of toch een mooi jurkje?

5 opmerkingen:

  1. ziet er leuk uit.! gisteren droeg ik een rokje, vandaag een spijkerbroek en morgen een jurkje ;) lekker afwisselen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mango heef prachtige dingen! Ik draag mooi glittertopje bij het kersdiner!
    xManon

    Ik heb momenteel een give-away waarbij je 30$ kan winnen, doe je ook mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat je niet echt kerst viert! Deze outfit vind ik wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!