zaterdag 7 december 2013

Obey, Zara and Catrice

Nadat we gisteren vrij vroeg klaar waren met school hadden ik en een klasgenootje besloten onze school-frustratie er uit te eten bij de Mac Donalds. Zo gezegd zo gedaan, eenmaal bij de Mac kwamen we nog een paar klasgenootjes tegen en samen besloten we nog even de stad in te gaan. Alleen kijken.. 
Daar ging het al mis, dat kan ik dus niet. Ik kwam thuis met wat Make-up (ja ja, ik geef tegenwoordig geld uit aan make-up. Damn) een Obey beanie, een trui en shirt! Liefde! 

Catrice 

Zara


Zara | Obey
Normaal heb ik een vreselijke hekel aan panterprint, maar op de een of andere manier vond ik dit shirt super tof. Op de achterkant staat de tekst 'EVER' in het zelfde printje. Had van mij niet eens gehoeven, maar ach. Verder was de muts 30 euro, best prijzig voor een mutsje maar aangezien er een 'horror' winter aan komt vond ik dat het mocht. De trui vind ik sowieso erg stoer, hij is niet erg girly maar kan toch leuk zijn met een statement ketting. Ook heb ik zojuist de eyebrow-set getest, zoals je misschien al op de foto's kunt zien heb ik eindelijk wenkbrauwen! Je zag ze bij mij nooit omdat ze super blond waren, ik zelf moet er wel aan wennen maar ik denk dat het voor de meeste niet eens opvalt.
Verder heb ik ontdekt dat ik de laatste tijd twee stijlen koop, aan de ene kant wat ik hier laat zien maar aan de andere kant wat netter. Zo kocht ik afgelopen week een peplum top die perfect is voor feestdagen etc. Nu kan ik elke ochtend kiezen hoe ik ga, wat stoerder of netter. Best leuk. 
-- Voor de mensen die goed opletten, ja er ligt een tv op een stoel. Raar huishouden --

Wat vind je van m'n aankopen?


12 opmerkingen:

  1. Ahh super leuke beanie! En dat wenkbrauwsetje ziet er handig uit!
    Super leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes, vooral dat grijze shirtje vind ik heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke aankoopjes en leuke foto's meis!
    liefs en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spullen! Ik houd van beanies en dat shirt is ook heel tof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke items heb je gekocht! Ik ben ook niet van de panterprintjes, maar deze is juist lekker subtiel, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige aankopen! Ik vind je beanie echt ge-wel-dig :-) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt leuke dingen gekocht! Die tshirt is supermooi! En dat wenkbrauwsetje wou ik ook al een tijdje kopen :) En haha ik ken dat van 'twee stijlen hebben', ik heb ook zo het gevoel dat ik iets te veel stijlen aan het mixen ben :p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat 2de shirt vind ik erg mooi ! Leuke aankoopjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ahw, wat lief! dankjewel voor je complimentje! Wat een leuke post. Ben dol op je grijze trui met panter print detail! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!