zaterdag 11 januari 2014

5X Leather Skater skirt

Ik schrok een beetje toen ik mijn rok uitpakte uit de grote H&M zak, hij was huge. Ik trok hem aan en was eigenlijk een beetje teleurgesteld. Hij was best groot, en reuze opvallend. Ik besloot vanmiddag te kijken of er nog iets mee te doen viel. De bovenste rand heb ik omgeslagen, waardoor die een mooiere lengte heeft en niet afzakt. (maat 36, WHAT?!) Welke outfit vinden jullie het leukst?

Beanie New Look | Shirt Zara | Ketting, Skirt H&M | Spijkerjasje ? | Schoenen Clarks
Shirt Zara | Horloge Casio | Vest C&A | Skirt H&M | Schoenen Converse
Shirt, Blazer Zara | Ketting Pieces | Skirt, Schoenen H&M | Horloge Casio 
Beanie Monki | Tastje, Blazer Primark | Ketting Shoeby | Shirt, Skirt H&M | Gympen Nike 
Sjaal Pieces | Ketting Primark | Trui Vero Moda | Skirt H&M | Gympen Nike 

24 opmerkingen:

  1. Superleuk! Mijn favoriet is de voorlaatste!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de eerste en laatste outfit het leukst! Jammer dat hij zo groot uitviel. Ik heb hem afgelopen week ook bestelt, ben benieuwd of die van mij ook zo groot zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooie outfits! Leuk rokje, ik vind hem het leukst met de witte jas en oranje muts.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze echt allemaal even leuk!! Super goed gedaan! Hele toffe outfits :)
    Balen dat hij iets te groot is, ik heb van de week ook een leren rokje binnen gekregen die helaas echt te groot uitvalt en er is niets aan te doen, dus stuur hem weer terug. Dat is het risico van online shoppen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind 'm erg leuk hoor, toffe outfits heb je ermee gemaakt!
    Ze zijn allemaal heel leuk, maar als ik echt moet kiezen zijn 1, 2 en 4 mijn favorieten. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfits! Ik vind de een-na-laatste outfit met de witte blazer erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke outfits! Ik denk dat ik de eerste het leukst vind :)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gestyled ;) Ik vind de twee laatste de beste ;)

    xoxo

    xcocolienx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk zeg! Ik vind de 3e en 4e het leukst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk, vooral met die nieuwe Nike's! Echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf rokje! Vind de 4e outfit het leukste!

    Je kunt nu kans maken op een set van 10 polaroids op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De laatste outfit is absoluut mijn favo, zo zou ik het ook gesteld hebben. Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind alle outfits echt heel leuk! Maar outfit 2 is het meest mijn stijl, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allemaal erg leuke outfits, maar nummer drie is mijn favoriet!

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk artikel!! Ik vind de rok echt helemaal ge-wel-dig. Jammer genoeg durf ik hem steeds niet te kopen omdat ik denk dat het niet staat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan hem altijd passen in een winkel, kom je er vanzelf achter! Hij staat je vast wel!

      Verwijderen
  16. Jammer dat hij zo groot uit viel! Hij is wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De laatste outfit is echt heel vet!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I love it the last outfit! Now I´m following you in Bloglovin´(#66) and GFC (Like Sakuranko #71) I hope your follow me back in both!
    xx

    www,sakuranko.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg leuk, ik vind de 3de en 4de outfits het tofst!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De outfit met de oranje muts vind ik het leukste!

    En H&M valt echt groot de laatste tijd inderdaad...



    www.style-chameleon.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!