zaterdag 4 januari 2014

Just ordered | All dark

All H&M and Nike 

Ik heb momenteel ontzettende koppijn, ik moet nog veel te veel dingen doen voor school maar ik heb de afgelopen twee uur alleen maar rondgekeken op webshops. Van stress begin ik altijd meer drang te voelen om nieuwe dingen te kopen, terwijl het de laatste tijd redelijk goed ging! Nu ben ik weer blut, vanaf nu ga ik sparen, sparen en sparen! Ik heb het namelijk in m'n hoofd gehaald dat ik dit jaar nog op kamers wil in Breda, en anders komend schooljaar. Dit was voorlopig dus mijn laatste echte shopsessie, vanuit m'n bed dan. Waarom ik koos voor deze sneakers? Geen idee, ik vond ze al een hele lange tijd tof maar ik wilde ook graag een paar opvallende Nike's en de Clarks (Got them!). Verder is zwart altijd een fijn kleurtje, geef me eens ongelijk. Verder begin ik steeds meer van rokjes te houden, zijn simpele zwarte tops nooit verkeerd, blijven zwarte blazers ook handig en is deze grijze jas gewoon perfect, vooral als hij open hangt. I'm in luv. Voor even dan. Ik ken mezelf.

Hebben jullie alles tentamen/deadline stress nog onder controle?

12 opmerkingen:

  1. Die sneakers zijn tof! Zodra ze zijn bezorgd eis ik er een outfitpost mee! Dat rokje had ik trouwens ook besteld, maar dat stond me helaas totaal niet. Ik weet niet of het aan het materiaal lag of aan de maat of aan dat ik geen rokjesmens ben haha, maar hopelijk staat 'ie jou beter dan mij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu maak je me een beetje bang Emilia, want ik heb dus de maat echt op de gok gedaan. Ik ben benieuwd. Maar ik ga een outfit post regelen! Het liefst had ik ook eens een goede fotograaf erbij besteld, want m'n foto's zijn helaas vaak nogal wat amatouristisch..

      Verwijderen
  2. Wat een toffe dingen heb je besteld! Stress-shoppen is zó herkenbaar haha, maar goed dat je hebt voorgenomen nu te gaan sparen want op kamers is toch ook wel gaaf. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh begin jij steeds meer van rokjes te houden? I'm so proud of you :) haha. Leuk trouwens dat je op kamers wilt, ik zou ook zo graag willen maar het financiele plaatje houd me tegen. Echt balen maarja
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke aankopen! Ik hou ook heel erg van zwart. Alles ziet er tof uit! :) Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke dingetjes, ik wil de nikes ook echt al superlang!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spullen, die blazer ziet er zo tof uit!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke aankopen! Vooral je sneakers en die jas. Heb erg getwijfeld om die ook in mijn verlanglijstje te zetten. Uiteindelijk niet gedaan omdat ik in september al zo'n soort jas al had gekocht. En die sneakers ik twijfel of toch een paar converse aan te schaffen voor de zomer of een paar nike's maar ik heb geen flauw idee ervan of die nikes lekker lopen?

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. All stars lopen altijd prima, ik heb witte lage (en nog een paar anderen, maar de witte zijn mijn favoriet. Zoals bij de meeste bloggers haha) maar ik moet zeggen dat de Nikes ooke erg fijn zijn! Ik moet ze wel inlopen, en de wind waait lekker onder m'n sokken momenteel haha. Ik denk wel dat onder shortjes enzo, de allstars mooier staan? Lijkt mij dan!

      Verwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!