dinsdag 28 januari 2014

Update | Freespace en kamer

Het is een beetje stil hier, dat heeft bepaalde redenen. Ik heb namelijk een kamer in Breda! YAY! Komende zaterdag mag ik er in en er moet dus nog een hoop gebeuren, ik zit in m'n hoofd alle indelingen al te doen en te bedenken wat echt noodzakelijk aangezien het maar 12,5 vierkante meter is. Even wennen dus allemaal! Wanneer ik alles een beetje op orde heb daar zal ik het met jullie delen. Ik deel het huis samen met vijf jongens en een meisje. De eerste huisfeestjes zijn al gepland, ik ben reuze benieuwd! 

Freespace dus, de week waar ik afgelopen week op school in zat. Het is een week die wij (eerstejaars) samen met de tweedejaars hebben. Je bent ingedeeld in een groep en daarin ga je een week lang werken aan een project, bijna helemaal vrij! Aan het einde van de week ga je dit exposeren. Ik heb echt een hele toffe week gehad, heel erg gezellig. Hier onder een paar sfeer fotootjes van ons proces en dat van andere groepen. 

Komende tijd zitten we vast in een oud kantoorpand, in the middle of nowhere om lessen filmen en animatie te volgen. Het klonk wel tof, maar het is er vreselijk koud en er hangt een rare sfeer. Ben blij als ik weer in ons noodlokaaltje op school zit samen met alle andere leerlingen. 
Binnenkort in ieder geval meer over m'n nieuwe roomie! 



















3 opmerkingen:

  1. Wow het ziet er echt ontzettend tof uit! Succes met verhuizen alvast. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super tof allemaal :) Ik had al wel wat foto's voorbij zien komen op instagram enzo geloof ik. Je huisje zag er super goed uit, ben benieuwd naar de kamer foto's als hij helemaal af is! :D
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je een kamer hebt gevonden! Dat project klinkt ook erg tof en je foto's geven een goede sfeer aan. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!