woensdag 19 februari 2014

Bags | Zara

59,95
Ik zelf heb een schoenen en kleding tik, ik heb er genoeg van. Met tassen heb ik dit niet zo, ik gebruik het meeste van Herschel rugzak voor school, mijn laptop wordt hier prima in beschermd en hij is gewoon vreselijk fijn! Wanneer ik een andere tas bij me draag is dit meestal nog een simpele zwarte van de Invito, van vier jaar geleden. Van de week bij de Zara viel me op dat er toch een hoop andere leuke tassen zijn, in de winkel staan alleen anderen dat op de webshop, binnenkort mag ik van mezelf een nieuwe tas aanschaffen. Hier een overzichtje van een paar toffe via de Zara webshop!

49,95

49,95

69,95

129,-

Welke is jouw favoriet?

4 opmerkingen:

  1. Ooh wat een toffe tassen! Vooral die eerste vind ik heel gaaf, lekker pittig kleurtje. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah hele leuke tassen!! Ik volg je trouwens op bloglovin, je hebt echt een leuke blog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!