dinsdag 25 februari 2014

Decorate your ear


Sommige van jullie hadden het misschien al wel ergens gelezen, ik heb namelijk twee extra gaatjes er bij laten schieten. Ik kwam op het idee doordat een ik twee weken terug mee was geweest met een vriendin die dit ook heeft laten doen, op een vrije middag vond ik dat ik aan de beurt was! Zelf wilde ik eerst iets spannenders, hoger in je oorschelp, maar helaas durfde ik dit nog niet aan haha. Ik heb gekozen voor een zwart knopje en een kleine zilveren, de eerste dagen heb ik eigenlijk weinig last gehad maar langzaam maar zeker begint het meer te irriteren. Spijt heb ik in ieder geval niet. 
Verder in het artikel heb ik nog wat inspiratie geplaatst, sommige iets te druk naar mijn mening maar zo kun je wel zien wat de (subtiele) mogelijkheden zijn. 







Heb je zelf ook meer dan de twee standaard gaatjes in je oren, of misschien wel helemaal niks?

8 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf maar 2 gaatjes en gebruik ze eigenlijk nauwelijks. Ik schenk nooit zoveel aandacht aan oorbellen terwijl ik ze wel erg leuk vind en ik denk dat ze een outfit helemaal af kunnen maken. Jouw oorbellen vind ik erg gaaf.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaaaaf!
    Mooie inspiratieplaatjes heb je ook opgezocht, die drie simpele gouden ringetjes vind ik ook heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het leuk! ik heb zelf ook in elke oor 2 gaatjes, en 1 in mijn oorschelp

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vet!! Zelf durf ik het niet, maar ik vind het echt heel tof staan bij anderen! Oh m god I'm so excited! :)

    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo leuk! Ik wil ook meer maar durf nog niet haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er zelf in elke oor 2, maar ik vind eentje eigenlijk prima haha! Maar bij jou staat het echt heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk!! ik heb er in het ene oor 2 en 1 piercing en in het andere oor 3. Groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind het heel erg leuk! Er loopt momenteel ook een winactie op m'n site, neem je een kijkje?

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!