zondag 23 februari 2014

New | Cut out boots



Afgelopen donderdag ging ik met drie vriendinnetjes de stad in om de middag door te komen, er werd een hamburger naar binnen gewerkt en ik liet twee extra gaatjes in mijn linker oor schieten. In de laatste winkel die we bezochten, de V&D zag ik deze laarsjes staan van het merk Parfois. Ik kende het niet, maar de prijs beviel me wel, ze waren namelijk maar veertig euro. Of toch niet? De rechter schoen koste namelijk vijftig euro. Jeetje, waarom nou weer zo verwarrend. Ik besloot het prijsje van de rechter schoen af te halen en ze zo mee naar de kassa te nemen. Ze moeten me nu namelijk de schoenen geven voor veertig, yay! Ik had overigens helemaal geen schoenen nodig, ik had pas net mijn Nike Rosheruns en nieuwe gele Nike Safari's. Ik vond het gewoon prettig nog een paar nette zwarte laarsjes te hebben. Zijn ze leuk of leuk?

15 opmerkingen:

  1. Wauw, erg leuk zijn ze! Goed dat je ze uiteindelijk voor €40 kreeg! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe laarsjes :)! Ik zou eigenlijk ook wel eens wat meer geld aan schoenen uit mogen geven haha, ik heb 2 paar en beide waren ze super cheap.
    Liefs, Demi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. DOEN! Al is mijn bijna dertig paar denk ik een beetje overdreven. Gelukkig draag ik ze niet allemaal :)

      Verwijderen
  3. Wauw! Dat zijn echt hele gave schoenen! Echt heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ZEKER leuk haha! en voor 40 euro heb je een mooie deal gemaakt ;-)!

    Geniet van je zondag! Liefs! X Rosie
    van Lifebyrosie.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie laarsjes! En leuke blog heb je, ik volg je via Bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn super leuk! En gaaf dat je extra gaatjes hebt laten schieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie schoentjes!
    En leuk dat je nog gaatjes hebt bij laten schieten :) Ik heb 2 gaatjes in beide oren en 1 in mijn oorschelp.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik moet kiezen tussen en leuk en leuk ga ik toch voor leuk! Ze zijn echt supermooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!