dinsdag 4 februari 2014

New in | Random stuff

Voor mezelf, om bij te houden wat ik uitgeef in een maand
Mijn eerste artikel vanuit m'n nieuwe (studenten)huisje! Ik ben afgelopen weekend heel erg druk bezig geweest (samen met mijn papa) om er zo snel mogelijk in te kunnen trekken. Het is nu al zo goed als af, het is bijna helemaal zoals ik het wel en ben er echt mega blij mee! Morgen ga ik denk ik wat fotootjes schieten in daglicht om alles zo goed mogelijk in beeld te krijgen. Wel even wennen dat ik minder plek heb voor al m'n kleding, zoals je hier onder kunt zien moet ik het doen met een rekje. De rest laat ik dus maar thuis hangen en wissel ik in de weekenden een beetje om. Het doet een beetje pijn om kleding achter te laten haha, maar het is niet anders. 
Gisteren heb ik samen met m'n enige vrouwelijke huisgenootje gekookt, toch wel even wennen hoor, maar erg leuk! Hopelijk blijf ik een beetje structuur houden, met gezond eten en de was enzo. Ik leer het vast allemaal wel. Hier onder een paar inkoopjes die ik heb gedaan, helaas kon in de Zara niet weerstaan, ik zag het als een soort van welkom's cadeautje voor mezelf. Vanaf nu doen we deze maand even rustig aan, aangezien al die nieuwe meubeltjes toch nog best wel prijzig waren, deze week meer over m'n nieuwe woonplek! 


New Look 
Zara *sale*
Zara *sale*
Blokker | Oker geel fleece deken!  
Hema | Mandjes in het zwart en grijs
Ook nam ik nog wat theedoeken mee, en een pan. Niet erg fotografie waardig. Wel ben ik vergeten m'n nieuwe broek er bij te zetten. Hij is van de Zara, en ideaal! Ik was al tijden opzoek naar de perfecte skinny jeans, die ook ECHT skinny is. Zelf ga ik hem nog bestellen in het zwart, aangezien ik hier al zooo lang naar opzoek ben. Dan mag het!

5 opmerkingen:

  1. Leuke dingetjes! Dat zwarte mandje van de Hema heb ik ook, haha.
    Ze zijn ideaal!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe dingen heb je gekocht en dat kledingrek is leuk zeg!
    Ik ben heel benieuwd naar de rest van je kamer. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spulletjes! Vooral die zwarte top van Zara :) Gaaf dat je op jezelf bent gaan wonen in een studentenhuisje! Heel veel succes en plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke items! Ik ben benieuwd naar de foto's van je kamer :) zara skinny's zijn de beste, ik koop geen andere :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!