vrijdag 28 februari 2014

Party photography

BANGANAGANGBANGERS
Gisteren avond was ik om acht uur onderweg naar een feestje, een feestje georganiseerd door een paar studenten van mijn CMD opleiding. Het XX CMD FEEST bij Café Boulevard in Breda. Er moest nog flink wat gebeuren, de rotzooi moest opgeruimd worden en ik had werkelijk geen idee hoe ik met mijn camera om moest gaan. Normaal zet ik mijn Nikon altijd gewoon in de automatische stand, maar aangezien ik nu een extra flits gebruikte en ik simpelweg hele toffe foto's wilde maken moest ik dingen anders instellen. Ik probeerde van alles uit, en zoals je misschien wel ziet, pakte het verassend goed uit! Ik ben redelijk tevreden en kon me midden in de nacht toen ik thuis kwam niet bedwingen er meteen mee aan de slag te gaan. Klik hier voor meer foto's van gisteren avond. Welke foto is jouw favoriet?




DJ EZD





In Sync











Hoi, dit ben ik samen met Dirk 









9 opmerkingen:

  1. Wauw, je hebt echt prachtige foto's gemaakt! Vind het echt knap van je dat je na een beetje puzzelen zo voor de eerste keer meteen zulke goede foto's hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je goed gedaan joh, leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn inderdaad goed uitgepakt zeg, toffe foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke foto's zeg erg leuk zijn ze geworden! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ook met de zwart witte foto's ertussen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!