dinsdag 11 februari 2014

Welkom in mijn kamer!


Hello peoples, eindelijk een paar goede fotootjes van mijn nieuwe plekje in Breda! Terwijl ik dit typ probeer ik en blik bier naar binnen te werken, enthousiast begon ik er aan tijdens het (door mij geserveerde) eten, maar helemaal spontaan gaat het bier drinken nog niet. Ik moet het leren van mezelf, ik ben nu eenmaal een student! Gelukkig heb ik nog de hele avond, hij moet en zal leeg! 
Ik ben erg blij met alles, de slaapbank slaapt lekker, ik heb niet zo veel last van al het drukke verkeer en ik voel me zeker niet opgesloten in deze dertien vierkante meter. Het enige nadeel is dat de bank vreselijk veel pluisjes aantrekt en dat ik door heb hoe snel overal stof op ligt. Argh! Hopelijk kunnen jullie een beetje een goed beeld krijgen van de ruimte!



















Leuk toch? Het enige wat nog opgehangen moet worden is een spiegel en een wit plankje. Verder heb ik bijna alles in het afgelopen weekend gefixed! Dit heb ik ook een beetje te danken aan de Ikea, aangezien alles mega snel in elkaar kon worden gezet. Dankjewel Ikea, love you. 

Zitten jullie op kamers? Of zou je dit graag willen?

7 opmerkingen:

  1. Netjes ingericht hoor. Die plafondlamp heb ik nooit aanstaan, daar komt alleen maar sfeerbedervend licht uit bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! Leuk dat zwart witte, dat maakt het lekker strak. Dat doek van Audrey Hepburn heb ik ook! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha o echt! Ja mama had hem ooit ergens vandaan getoverd, ondanks dat ik niet echt een meisje-meisje ben vond ik hem wel stoer haha!

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige kamer heb je! Leuk om een kledingrek zo tegen de muur te plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet je kamer er leuk en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kamer heb je! En succes met het bierdrinken, je leert het vanzelf haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!