woensdag 19 maart 2014

Video | Collectieve shoplog


I'm back! Althans, voor even. Komende week komen er nog wat deadlines en tentamens aan die nog geknald moeten worden. Tussendoor even een shoplog, aangezien ik de afgelopen maanden nooit online heb gegooid wat ik nou allemaal geshopt heb! Ondanks dat ik op kamers zit, en ik toch net iets zuiniger moet zijn had ik het daar in het begin moeilijk mee, vanaf nu ga ik echt even rustig aan doen.
Ook heb ik een nieuw YouTube kanaal aangemaakt, aangezien ik op mijn oude kanaal ook dingen voor school moest zetten en blog dingen en school dingen dan door elkaar gingen lopen. Mijn nieuwe kanaal is HIER te vinden. Abonneer!

2 opmerkingen:

  1. Haha leuk filmpje, t begin is leuk hihi. Dat team player shirtje is zo gaaf! Ik moet eens vaker bij de mannenafdeling kijken. En je bananenlegging ;D
    En al je schoenen :) Je hebt echt een super leuke smaak, zou zelf ook veel items kunnen kopen die je liet zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zitten erg toffe items tussen ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!