dinsdag 29 april 2014

New | Zara dingen


Shirt, short Zara | Sneakers Nike SB | Bril V&D
Ik weet niet precies waarom ik niet meer zo fanatiek bezig ben met bloggen, maar goed, misschien komt het wel weer. Afgelopen week zijn we begonnen aan ons laatste blok van dit schooljaar, ik ben blij als ik eindelijk klaar ben. Het is echt super leuk, maar zo enorm stressvol!
Vanmiddag ging ik even de stad in samen met m'n roomie Cynthia, ondanks dat ik zaterdag naar Amsterdam ga met mijn nicht om een aantal crop tops in te slaan bij de Forever21 en voor de Beautygloss party kon ik deze twee items toch niet laten liggen. Verder ben ik langs geweest bij een aantal sneaker winkels, ondanks mijn leuke baantje bij de friettent zoek ik toch even iets anders voor erbij. Mijn kamer is namelijk niet erg goedkoop, en aangezien ik in de zomervakantie niet heel veel spannends ga doen zie ik mezelf wel tussen de sneakers staan om wat extra te verdienen. Toen ik thuis kwam na wat positieve antwoorden als: 'Kom morgen maar even je CV inleveren!', werd ik gebeld door Sneakers waar ik vorige week geweest was. Ik mag op gesprek komen! Yay! Hopelijk gaat dit helemaal goed komen. En ja pa, nu komt mijn verzameling Nike's toch nog van pas, HA!

9 opmerkingen:

  1. Oeeh, hele leuke outfit, staat je goed ook! En gave items :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! En leuk dat je bent aangenomen bij Sneakers, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet nog op gesprek! :o
      (Nu weet je toch weer wel dat ik dat meisje van carnaval was die je aansprak in Miller in Breda? Hihi)

      Verwijderen
  3. Mooie items heb je gekocht, leuke outfit is het! Succes bij je gesprek! Je verzameling nikes zal wel in je voordeel werken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe items zeg! Ik vind je shirt geweldig :-) En heel veel succes bij je gesprek! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk! Nu het mooie weer nog :) Succes met je gesprek bij Sneakers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke outfit, die schoenen zijn prachtig.
    En veel succes op je gesprek!
    xx
    fashionosaur.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuke outfit! En veel plezier op je sollicitatiegesprek! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!