zondag 6 april 2014

Nike obsession

Nike Rosherun | Safari (Got them!)
Tijdens het maken van dit artikel verbaasde ik me er over dat ik alle namen van de Nike's uit mijn hoofd wist, hier ging dus iets mis. Ik heb een obsessie. Vijf van de tien nike's die je hier ziet heb ik in mijn bezit, de lijst is daar ook op gebaseerd, plus nog vijf andere toffe die ik graag gesponsord zou willen krijgen. Mijn eerste paar waren de Nike Safari's links onder in de groene en paarse kleur, mijn laatste de grijze/crème Stefan Janoski's (die overigens erg killing zijn voor m'n voeten. Argh!) De meest comfi uit het rijtje zijn toch echt wel mijn Nike Freeruns 5.0, al komen de zwarte Rosheruns daar ook wel heel erg bij in de buurt. De reden waarom ik gele nike's zo tof vind? Geen idee. Ik ben in ieder geval erg happy met m'n collectie. Welke Nike's heb jij, of zou je graag willen?




Nike SB's Stefan Janoski | Stefan Janoski Max

Nike SB's Stefan Janoski (Got them!) | Pegasus 

Rosherun Woven | Freerun 5.0 (Got them!)

Safari | Rosherun (Got them both!) 

4 opmerkingen:

Ik word blij van jullie. Echt waar!