dinsdag 6 mei 2014

Beautygloss Party 2014



Afgelopen zaterdag ben ik samen met mijn nicht een middagje in Amsterdam geweest. Mega veel geshopt (volgt nog) en heerlijk gegeten bij Bagels & Beans waar ik nog nooit was geweest, nomnom. Best wel laat kwamen we aan op de Beautygloss party, we waren een van de oudste en ook heerlijk underdressed. Wel leuk om al die opgetutte meisjes te zien, maar vooral de bloggers die er rondliepen! Jiami, Sharon en Diana bijvoorbeeld. Zelf hadden we het snel weer gezien, het is meer aan te raden voor wat jongere meiden die helemaal gek zijn van beauty, onder die categorie vielen wij niet. Maar Amsterdam, je was weer heerlijk. Hier onder volgen meer foto's! 




Diana en haar zus op het balkon
Links: Emmie (klik HIER voor haar blog)




Mylene (Diana's zus) die wel rustig rond kon lopen
Beetje medelijden met de bloggers, ze hebben weinig rust gehad 


5 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit! Al is het niets voor mij, ik ben niet zo van de beauty, draag altijd dezelfde make up en kapsel haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw lijkt me heel erg leuk! :) Mooie foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's. Inderdaad een beetje medelijden met al die bloggers haha, maar is natuurlijk ook wel weer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's . Wat fijn dat je hebt genoten in Amsterdam :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!