maandag 19 mei 2014

The denim jacket

Jacket Zara | Broek, Blouse, Ketting River Island | Hoed H&M | Cut out Boots Parfois | Horloge Casio
Holy shit, wat is het warm. De bbq in ons studentenhuis staat vanavond al gepland en het was een heerlijke dag om voor het eerst (ja ja) naar school te fietsen. Bijna twee mensen aangereden, maar hee, dat houdt de spanning er onderweg een beetje in. Verder gaat alles prima, school is ontiegelijk druk, werk heb ik nog steeds niet gevonden ondanks dat ze in de winkels steeds enthousiast reageren als ik mijn CV inlever en ook ben ik toe aan wat heerlijke festivals. Ik wil zo graag naar Solar of Amsterdam Open Air, maar niemand joint me. Even huilen. Zaterdag ga ik kijken of er nog wat cheap sneakers of caps gescoord kunnen worden bij Epic, een tof winkeltje hier in het centrum wat een outlet verkoop heeft. Ik ben benieuwd! Geniet van het lekkere weer jongens, goed water drinken, goed smeren, veel eten en buiten spelen. Bye!

13 opmerkingen:

  1. Super toffe outfit! Ik hoop dat je snel een baantje vindt, misschien kun je als noodoplossing de horeca proberen? Die hebben in de zomer altijd wel mensen nodig...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spijkerjas, die boots zijn ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit, die schoenen zijn tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk weer inderdaad! Nu heb ik helemaal zin in een BBQ! Prachtige outfit trouwens, staat je erg goed!

    XO IMKE

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk geschreven. :) Balen als je ergens heen wilt maar niemand mee wilt en alleen gaan ook niet bepaald ideaal is. Ik vind je jasje geweldig, ik heb laatst toevallig ook een oversized jack gekocht. En je schoenen zijn zo tof! Jij ook lekker genieten van het weer he :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze outfit is zo tof! Alles past perfect bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe outfit! Dat jasje is heel gaaf :) Heerlijk he dit warme weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke outfit meid staat je goed! leuk geschreven ook liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, heel gaaf jasje! Je hebt echt een leuke stijl. Ik ga je volgen (:

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!