zaterdag 21 juni 2014

#DAILYPAPERGIRLS

T-shirt Daily Paper Girls | Ketting River Island | Jeans Zara | Sneakers Nike | Horloge Casio | Jacket H&M
Instagram is echt mijn favoriete app, for sure. En nee, dat is niet de reden waarom dit artikel een naam heeft met een hashtag. De #hashtag staat er omdat ik van de week heel erg enthousiast werd van het merk Daily Paper, toen ik vervolgens via Insta ook nog eens ontdekte dat er deze week een girls versie verkocht ging worden kon ik natuurlijk niet anders dan mezelf verwennen! Ik zag een paar meisjes met het shirt, ze gebruikten #dailypapergirls maar nergens was het shirt te verkrijgen! Gelukkig vertelde een van de meisjes me dat ze twee dagen terug online zouden komen, binnen drie uur waren alle kleine maatjes op dus ik koos voor een M. Volgens mij zit hij prima! Verder heb ik nog een bestelling gedaan bij de Asos, wat momenteel een van mijn favo webshops is. Waar haal ik het geld vandaan? Geen idee. Wat ik wel weet is dat ik officieel over ben naar jaar twee van CMD, soms mag je jezelf even belonen toch?

8 opmerkingen:

  1. Erg leuke outfit! Dat vest/jasje lijkt me heerlijk en makkelijk te combineren (:

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke crop top! Leuk gecombineerd met die ketting en dat vest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk shirt! Staat je ook tof! Wat fijn dat je over bent, gefeli! X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!