zaterdag 28 juni 2014

New | All white vans



O nee toch, het 'nike meisje' gaat vreemd. Nooit gedacht dat ik ooit nog Vans aan zou schaffen aangezien ik mijn eerste paar vijf jaar terug kocht, toen ik nog een van de eerste was voordat de 'vans hype' begon. Ik vond ze gewoon niet meer tof, maar bleef altijd wel een zwak houden voor de all black en all white variant. Pasgeleden had ik bijna hele witte Rosheruns aangeschaft, maar vond ze toch net even iets te prijzig voor erbij. Nu komen deze nieuwe vriendjes mijn collectie aanvullen, in vind ze tof! 

Is jouw 'vans-tijd' al voorbij? 

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke Vans! Ik ben geen liefhebber van Vans, maar deze zijn zeker leuk!

    Liefs,
    Hazal
    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh die zijn echt heel leuk!! :D Ik heb echt (nog steeds) een zwak voor vans :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk! Veel leuker dan de zwarte eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn gaaaaaf! Ik had eerst ook nooit zoveel met de Vans-trend (net als de New Balance-trend eigenlijk), maar ik heb me toch maar overgegeven. Sneakers zijn nu eenmaal zo fijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Vooral onder een shorts of rokje :) Kunnen ook lekker vies worden haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik dacht dat het slim was op spaghetti te koken met die schoenen aan net. Zucht, oranje vlekjes..

      Verwijderen
  6. Pretty! Ik hou van Vans. Ik was altijd een Vans meisje, maar krijg er nu helaas pijn van in mijn voeten. Dus ben nu een beetje naar de Nike air kant aan het overstappen haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!