maandag 30 juni 2014

Random shop session

Voor het eerst dat m'n blik viel op iets van lingerie. Dat heb ik echt nooit :)
Even eerlijk, vandaag was echt een mega productieve dag. M'n kamer is helemaal netjes, boodschappen zijn gedaan, vervolgens voor twee dagen spaghetti gekookt en m'n keukenkastje opgeruimd (Ik deel de keuken met de rest van m'n huisgenoten, ugh). Verder besloot ik even een kijkje te nemen in de stad, met de fiets ben ik er toch binnen een minuut. En ja, ik kan weer fietsen! Vorige week was er een grapjas die het leuk vond mijn fiets te jatten voor m'n kamer, maar gelukkig heb ik weer een nieuwe, deze keer met een dik extra slot er op. 
In de stad besloot ik een paar nieuwe pannen te halen, zo hoef ik geen pannen meer te pakken waarvan ik niet eens weet wat er mee is gebeurd voordat ik hier kwam. Ook besloot ik m'n kamer een beetje op te leuken met een fruitschaal en vaasje, kocht ik mijn favoriete poeders, probeer ik een 'scrunch' uit en kocht ik na een hele lange tijd weer eens lingerie! Yay! 


H&M 
H&M sale 
H&M
Blokker
Hema | Blokker 
H&M | Catrice | Hema 

Lingerie is iets waar ik nooit aan denk, ik zie het wel hangen maar van dat geld koop ik liever een tof shirt. Geven jullie graag geld uit aan mooie lingerie? 

7 opmerkingen:

  1. Leuke dingetjes heb je gekocht! Ik vind vooral het eerste setje lingerie dat je hebt gekocht erg mooi. Net als jij geef ik mijn geld ook eerder uit aan een shirt of iets dergelijks! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes! En inderdaad, dat eerste setje lingerie is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankoopjes! Ik vind mooi lingerie wel leuker om te dragen dan een saaie haha, ook al zit het onder je kleding. Ik wil nog zo'n leuke kanten topje zonder beugels, zit zo fijn! En vooral voor de zomer als het zo warm is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die vaas van de Hema heb ik ook! Die is zo mooi he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw dat eerste setje van lingerie is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!