maandag 23 juni 2014

Webshop | andclothing

andclothingstore

Twee artikelen hier voor liet ik jullie mijn nieuwe cap zien van quiet life, maar je hebt natuurlijk mega veel van dit soort merken. Een hier van is ANDCLOTHING, wauw, wat een merk. Ik zelf draag bijna altijd donker blauwe en zwarte broeken. Maar ik fleur het altijd graag op met een opvallend item. Met als voorkeur een tof T-shirt, crop-top of cap. Ik ben een klein beetje verliefd geworden op hun collectie, al is het wel weer lastig dat je alleen kunt betalen met PayPal. Op Instagram heb ik een berichtje achter gelaten, dat de Nederlandse klanten heel blij zouden zijn als ze met iDeal gingen werken. Heel erg netjes was het toen ik meteen reactie kreeg dat ze het mee zouden nemen in overleg! Top! Als dit doorgaat weet ik dus waar ik de komende tijd voor kan sparen. 










Kunnen jullie deze style waarderen? Of kennen jullie nog zo'n soort merk?

7 opmerkingen:

  1. Waah wat een geweldige items!! Hopelijk gaan ze over naar iDeal dan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook zo leuk, zulke leuke printjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, LIKE!!! Zulke leuke printjes echt geweldige items!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende het nog niet, maar vind zulke stijlen wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!