woensdag 2 juli 2014

Favorite croptop

Croptop, Shortje, Jacket Zara | Horloge Casio | Crunch H&M | Sneakers Vans 

Wanneer jullie dit lezen loop ik lekker een dagje door Amsterdam met een vriendin en haar nicht, ik word echt heel vrolijk van een dagje weg in een 'echte' stad. Helaas kan er niks geshopt worden, wanneer ik dit toch doe mag het van mezelf ALLEEN bij de Urban Outfitters, omdat deze winkel echt perfect is en ik niks via de webshop kan bestellen. Maar goed, back to the outfit. Deze croptop kocht ik in de sale van de Zara, wat is hij geweldig. Hij is zwart met subtiele streepjes en de randjes zijn groen en crème. Aan de ene kant is hij erg sportief maar aan de andere kant heeft hij een hele mooie stof. Het broekje kocht ik ook in de sale, ik had hem al in een donkerdere blauwe kleur en ik vind ze erg fijn. Vaak is het bij heigh waisted broekjes zo dat ze bij mij in de rug wat hol gaan staan, en je dus ruimte over houdt, maar bij dit model valt dit wel mee. Last but not least m'n witte vansjes, helemaal lekker zitten ze eerlijk gezegd nog niet maar ben er wel heel blij mee! 

Excuses voor de slechte kwaliteit foto's, op de een of andere manier wilde m'n camera vandaag niet helemaal lekker focussen. Ik ga hem nu even straf geven! 

Waar komt jouw favoriete croptop vandaan?

9 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! Zelf heb ik nog geen crop tops in mijn kast hangen. Ik ben dan ook niet zo'n fan van crop tops ik vind het mezelf niet echt staan.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk! Mijn favoriete crop top komt van de H&M, het is ook een T-shirt crop top en niet zo heel hoog, wat ik er juist leuk aan vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk topje, dat randje erlangs vind ik heel tof. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oehh, leuke top! Wat heb je prachtig haar trouwens! <3

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk topje! Dat randje maakt t helemaal af :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!