woensdag 9 juli 2014

The first time lipstick

Catrice Made To Stay Smoothing Lip Polish 020 
Als ik iets vies vind, is het wel lippenstift. Het idee dat het op m'n glazen en eten zit, ik vervolgens al m'n kleding onder smeer en ik niet eens m'n lippen kan bevochtigen maakt me nerveus. Dat neemt niet weg dat ik het bij (JONGE!!!) vrouwen erg tof vind staan, vooral mooie rode. En ja hoor, volwassenen mogen ook lippenstift dragen. Maar ik heb gewoon een heel viezig beeld bij oude vrouwen met lippenstift dat half er op zit, yak. Vanmiddag besloot ik toch mijn enige lippenstift-like product uit te proberen, ik kreeg hem in de goodiebag van de Beautygloss Party een tijdje terug en had er eigenlijk niet meer naar om gekeken. Ik wilde hem eerst aan mijn nicht geven, maar iets in me zei dat ik hem moest houden. Opzich, het staat wel. Maar toch heb ik hem binnen een half uur weer afgehaald, misschien moet ik er gewoon aan wennen. 


Vinden jullie lippenstift dragen prettig? 


6 opmerkingen:

  1. Het staat je super leuk! En als je 'm goed afdept dan krijg je in principe geen rode afdrukken op glazen hoor. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lippenstift is echt een kwestie van wennen en durven, ik vind het je echt heel mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, je verhaaltje komt me heel erg bekend voor! Maar mooi is het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfit met de rode lipstick!
    Ik draag heel vaak lippenstift, maar ben me er wel altijd van bewust en het plakt soms zo hihi.
    Misschien vindt je het leuk om mee te doen aan mijn win actie?
    WIN: €50 shoptegoed voor Winkelstraat.nl; in een giveaway op mijn blog!
    €50 GIFTCARD VOOR Winkelstraat.nl GIVEAWAY HIER
    xo.
    FROM HATS TO HEELS

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waauww, je trui is echt geweldig! Ik draag heel graag lippenstift maar vind het wel lastig met eten inderdaad.. En je moet het ook steeds bijwerken en kijken of het niet op je tanden zit haha! Leuke blog heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha wat leuk geschreven!
    Ik vind het nochtans supermooi bij je staan :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!