maandag 18 augustus 2014

New in | Zara

Jacket | Sale | 15.-
Grey Jeans | 29,95


Simple black tee | 7,95
Ik heb het zo'n acht weken vol gehouden, om niks te shoppen. Mijn doel was eigenlijk om het vol te houden tot het einde van de zomervakantie maar dit was echt niet te doen, ik spotte in de Zara dit jasje waar mijn ogen al vaker op gevallen waren. Niet zo zeer op deze, maar het model. Nu hij maar 15.- was nam ik hem mee, prima deal. De broek is gewoon een fijne basic, aangezien ik alleen maar blauwe, zwarte en grijze broeken draag. Binnekort wil ik nog op zoek naar een toffe boyfriend jeans. Het zwarte shirt is meer voor het werken bij de Bijenkorf, het was bijna onmogelijk om een katoenen shirt te vinden in de collecties tegenwoordig, dus deze is ideaal! Verder gaat alles prima met me, ik ben lekker aan het werk, doe leuke dingen en binnenkort is het tijd voor introkamp! Dit jaar ga ik mee als begeleider en ik mag daar lekker alles fotograferen en filmen (en feesten natuurlijk). Ik heb er enorm veel zin in! Stiekem kijk ik ook wel weer een beetje uit naar m'n tweede jaar van m'n studie. Ssssst.

Jullie ook al weer een beetje zin in het 'normale' leven?

1 opmerking:

Ik word blij van jullie. Echt waar!