vrijdag 3 oktober 2014

Outfits | Sixth June

Vanmorgen kwam het pakketje binnen, yay! Erg blij met m'n items van Sixth June, best wel snelle levering vanuit Frankrijk opzich, aanradertje! Verder kwam ik er vandaag achter dat BeyoncĂ© het 'BAD' shirtje ook heeft, ja leuk hoor. Op de een of andere manier vinden de mensen het op mijn hogeschool het ook erg interessant, zo werd er vandaag een aantal keer 'Bad!' geroepen, door mensen die ik niet ken. Thanks voor de aandacht, fijne dag verder. Vanavond mijn laatste avondje werken bij de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf, zal wel weer een heerlijke chaos worden as usual ;-) Geniet van jullie weekend! 

Links: Shirt Sixth June Broek Mango Sneakers Nike | Rechts: Bomber Jacket Sixth June Top H&M Jeans Urban Outfitters Sneakers Nike Horloge Casio 

7 opmerkingen:

Ik word blij van jullie. Echt waar!